Podmínky výběrového řízení na pořádání vícedenního celonárodního Vespa srazu 2019

Z rozhodnutí prezidentů lokálních Vespa klubů přítomných na Valné hromadě Vespa Club Czech Republic (dále jen VCCR) konané 24.11.2017 v Českých Budějovicích, předkládá uzší výbor VCCR všem lokálním klubům podmínky pro pořádání celonárodního Vespa srazu.

  • Zájemcem o sraz musí být funční a v roce konání srazu platný lokální Vespa klub, který je součástí Vespa Club Czech Republic z.s.
  • Termín konání: 26. – 28.7.2019, podmínkou je minimálně dvoudenní sraz.
  • Název srazu bude jednotný: Národní Vespa sraz (a název města nebo místa xy a příslušného roku rrrr), např. Národní Vespa sraz České Budějovice 2019 nebo Morava 2020 nebo Brno 2021 apod. Anglický ekvivalent pak bude: National Vespa Days xy rrrr
  • Organizátor musí být připraven na účast až 150 lidí v „suché i mokré“ variantě
  • Organizaci celého srazu (ubytování, stravování, zábava, výlety) kompletně zajišťuje pořádající Vespa klub
  • Podmínkou je, že součástí srazu bude alespoň jedna společná vyjížďka po okolí místa srazu
  • Další podmínkou je zabezpečení výroby srazové nálepky (normální, textilní=přenosné nebo magnetické) a nášivky, oboje dostane každý účastník, který se na srazu zaregistruje
  • Vstupné na sraz, resp. jeho výše při registraci, je na rozhodnutí pořádajícího klubu
  • VCCR zajistí reklamu na stránkách vespaclub.cz a prostřednictvím tiskových zpráv v médiích
  • VCCR poskytne pořadatelům přístup k doméně: narodnivespasraz.cz, kterou má pro tyto účely zřízenou a zaplacenou
  • V případě potřeby VCCR poskytne pořádajícímu klubu know-how
  • Zajištění sponzorské podpory a darů je v kompetenci pořádajícího klubu
  • Slíbená je materiální podpora a účast od importéra, firmy Faber, s.r.o. se sídlem v Brně, coby vystavovatele nových modelů v místě srazu
  • Vybraný pořadatelský klub z řad zájemců o pořádání srazu získá finanční podporu na zabezpečení srazu z vybraných členských příspěvků v pokladně VCCR
  • Vybraný pořadatelský klub bude na propagačních materiálech uvádět logo VCCR
  • Výše podpory závisí na vypracovaném a předloženém předpokládaném rozpočtu a na částce vybraných příspěvků na příslušný kalendářní rok
  • Do rozpočtu lze zahrnout předpokládané náklady na zajištění:
    • rezervace prostoru pro vyhlášení výsledků soutěží
    • kapely a diskžokeje
    • výroby nálepek a nášivek srazu
  • Termín na podání žádosti o pořádání srazu včetně přiloženého rozpočtu a programu srazu: do 30.9.2018
  • Žádost s přílohou doručte v elektronické podobě na email: info@vespaclub.cz nebo písemně na adresu VCCR, Umělecká 6, Praha 7 nebo osobním předáním některému z členů výboru VCCR.
  • Z došlých nabídek vybere výbor VCCR vítězného uchazeče a výsledek výběrového řízení veřejně oznámí do konce listopadu 2018 na stránkách VCCR a na sociálních sítích
  • Vybraný pořadatelský klub tak bude mít dost času na přípravu, propagaci a organizace srazu
  • Pravidlem pro výběr pořadatelského klubu v dalších letech je, že sraz nebude konat dvakrát po sobě stejný pořadatelský klub.
  • Cílem tohoto opatření je založit tradici putovních srazů, vyhnout se stereotypu v pořádání srazu, neunavit pořádáním srazu stále jeden klub, dát šanci dalším Vespa klubům mít možnost finančního příjmu plynoucího z účastnického poplatku návštěvníků srazu a z prodeje lístků do tomboly, a v neposlední řadě je cílem tohoto opatření pomáhat objevovat všem vespistům nová, krásná místa v naší zemi.

 
Vypracoval uzší výbor VCCR, 13. března 2018

Copyright © 2004 – 2018 Vespa Club Czech Republic | web: Martin Šimon
Vespa